In ultimul timp, tot mai multe personalitati juridice sau fizice isi doresc sa investeasca in sectorul imobiliar. De asemenea, aceeasi crestere este constatata si in randul celor care doresc sa-si vanda imobilele din patrimoniu, insa doresc sa ia aceasta decizie informati si asumati.
Pentru a putea lua o decizie asumata si corecta si pentru a putea sa-ti creezi o viziune clara cu privire la tendintele pietei, ai nevoie de o analiza a pietei.
Acest studiu se realizeaza personalizat, pentru fiecare sector de piata in parte, avand ca reper necesitatile fiecarui client in parte. Costurile unui astfel de studiu pot varia in functie de complexitatea si dimensiunea sa. Exista si posibilitatea realizarii unei analize de piata GRATUIT, in conditiile unei colaborari (de achizitie sau vanzare) in regim exclusiv.
Pentru a realiza o analiza a pietei se pot lua in calcul factori precum:
- variatiile preturilor din ultimele 12-24 luni
- volumul de cautari in online pe segmentul respectiv
- numarul de leaduri care s-au realizat in ultimele luni pe acel segment
- numarul de tranzactii care s-au realizat in ultimele luni pe acel segment
- disponibilitatea la vanzare - numarul imobilelor disponibile spre vanzare/inchiriere din ultimele luni pe acel segment
- PUZ-ul zonei
- Perspectiva dezvoltarii zonei (proiecte la nivel de consiliu local, investitii, etc.)
- perspectiva economica a orasului/zonei (politici asumate la nivel local, taxe, impozite)
- inflatia